+370 665 652 66

H7 LED Lemputės

Geriausios H7 LED Lemputės.


Nuo 1 iki 8 iš 8 (1 p.)

prieinamumas: 3 sandėlyje

Naujas

H7 LED 300W Laser S16 Lemputės 65000LM CANBUS 12-24V, priekiniams žibintams

rating

Galingiausios Lemputės 300W 65,000LM

95.00€

Be PVM: 95.00€

prieinamumas: 6 sandėlyje

Naujas

Ledauto

H7 S12 LED Lemputės 30000LM CANBUS 9-36V, 130W priekiniams žibintams

rating

LED CANBUS Rinkinys 130W 30,000LM

70.00€

Be PVM: 70.00€

prieinamumas: 10 sandėlyje

Ledauto

H7 S11 LED Lemputės 20000LM CANBUS 9-36V, 110W priekiniams žibintams

rating

LED CANBUS Rinkinys 110W 20,000LM

60.00€

Be PVM: 60.00€

prieinamumas: 4 sandėlyje

H7 LED 120W Lemputės 20,000LM CANBUS 12-24V, priekiniams žibintams

rating

LED CANBUS Rinkinys 120W 20,000LM

55.00€

Be PVM: 55.00€

prieinamumas: 4 sandėlyje

H7 LED 140W Laser Lemputės 28000LM CANBUS 12-24V, priekiniams žibintams

rating

LED LASER RINKINYS 140W 28,000LM

65.00€

Be PVM: 65.00€

prieinamumas: 18 sandėlyje

H7 LED +300% Lemputės 12000LM CANBUS 12-24V, 60W priekiniams žibintams

rating

LED CANBUS Rinkinys 60W 12,000LM

40.00€

Be PVM: 40.00€

prieinamumas: 9 sandėlyje

Ledauto

H7 COB LED lemputės 12-24V, 36W priekiniams žibintams

rating

Pigiausias LED Rinkinys 36W 3,800LM

19.00€

Be PVM: 19.00€

prieinamumas: Sandėlyje nebėra

H7 LED 70W MINI Lemputės 300% 18000LM 12-24V, priekiniams žibintams

rating

LED MINI KOMPLEKTAS 70W 18,000LM

50.00€

Be PVM: 50.00€

Nuo 1 iki 8 iš 8 (1 p.)


Priekiniai žibintai yra viena iš esminių automobilio savybių, ypač važiuojant naktį ir esant prastam apšvietimui. Per visą automobilių istoriją jie buvo įvairių formų. Pirmaisiais laikais vežimuose be arklių buvo naudojami vežimo žibintai, kuriuose šviesą skleidė aliejuje įmerktas degantis dagtis, o veidrodėliai nukreipdavo šviesą į kelią. Tačiau dėl šių lempų konstrukcijos jos buvo netinkamos važiuoti dideliu greičiu, kuris tapo neišvengiamas tobulėjant automobilių technologijai.

Galiausiai gamintojai pradėjo naudoti acetileno lempas, o 1912 m. pasirodžius Cadillac Model 30, buvo pereita prie elektros apšvietimo sistemos. Devintojo dešimtmečio pradžioje atsirado didelio intensyvumo H7 led lemputės, arba HID, kurios buvo įdiegtos 7-osios serijos BMW, o pirmasis automobilis, kuriame pradėti naudoti šviesos diodų arba LED priekiniai žibintai, yra 2006 m. išleistas "Audi R8". LED priekiniai žibintai vis dažniau tampa standartine dabartinių Lietuvoje ir užsienio rinkose parduodamų modelių komplektacija. Be to, yra nemaža LED lempučių rinka, skirasi tipai H7 led lemputės, H11 ir kitos.  

Kodėl sikirasi h7 led lemputės?

  Tiems iš jūsų, kurie dar nesusipažinę su automobiliais ir jų modifikavimu, pateikiame naudingų patarimų apie automobilių LED H7 priekinių žibintų lemputes ir kodėl jos yra geresnis pasirinkimas.

1. Automobilio priekinių žibintų lemputės pagrindai

Prieš pradėdami kalbėti apie H7 LED lemputes ir automobilio žibintus, pirmiausia parodykime pagrindines automobilio žibinto lemputės dalis. Halogeniniai priekiniai žibintai šiuo metu yra patys paprasčiausi, kurių vis dar galima įsigyti, tačiau LED tipo žibintuose naudojama daugmaž tokia pati schema. Pati H7 LED lemputė yra elipsės formos reflektoriaus centre, kuris lemputės skleidžiamą šviesą atspindi į vieną tašką ant lęšio. Tuomet lęšis sustiprina šviesą ir skleidžia ją kaip spindulį į transporto priemonės priekį.

Visuose automobiliuose standartiškai įrengtos pasirenkamos artimosios ir tolimosios šviesos. Tai įmanoma dėl atjungiamojo skydelio, kuris yra centre, kur šviesa susilieja dėl reflektoriaus. Kaip žino daugelis automobilių mėgėjų, šiuo metu rinkoje yra platus automobilių žibintų priedų pasirinkimas. Nuo estetinių (spalvoti priekinių žibintų dangteliai, "automobilių blakstienos", kurios ant žibintų sukuria blakstienų įspūdį, automobilių "akių vokai") iki techninių (ryškesnės LED lemputės, ištisi priekinių žibintų blokai)  

2.Automobilių priekinių žibintų LED lemputės

  Kaip jau minėjome anksčiau, šiandien dauguma automobilių turi tolimųjų ir artimųjų žibintų nustatymus. Šių šviesos krypčių nustatymams pasiekti kai kuriuose priekiniuose žibintuose naudojama viena lemputė, turinti integruotą tolimųjų ir artimųjų šviesų funkciją. Tokia lemputė vadinama dvigubos šviesos lempa. Dvigubų šviesų lempučių pavyzdžiai: H4, H13, 9004 ir 9007. Tačiau kai kuriuose modeliuose reikia įsigyti dvi atskiras lemputes: vieną - artimosioms, kitą - tolimosioms šviesoms. Tai H1 (tolimosios šviesos) ir H7 led lemputės (artimosios šviesos). Tai yra viengubų šviesų lemputės. Vienos šviesos žibintų komplektacija su atskiromis lemputėmis, skirtomis artimosioms ir tolimosioms šviesoms. Vieno žibinto priekiniuose žibintuose įrengtos dvi lemputės, o dvigubų šviesų žibintuose - tik viena lemputė.  

Automobilių H7 LED lemputės ir halogeninės bei HID lemputės

  Kiekvienas iš šių tipų turi savų privalumų ir trūkumų. Pradėkime nuo to, kad halogeninės lemputės pasižymi prieinamumu, tačiau jos paprastai yra trapios ir trumpo tarnavimo laiko. Tuo tarpu HID žibintai pasižymi dideliu liumenų kiekiu, tačiau dėl to jie reikalauja daug energijos, be to, dėl didelio galingumo gali akinti priešpriešiais atvažiuojančių automobilių vairuotojus. Be to, dėl didelio HID spinduliuojamos šilumos kiekio jie kelia gaisro pavojų, ypač jei yra netinkamai sumontuoti.

Šviesos diodai yra ryškūs, veikia ilgiau, palyginti su halogenais ir HID, taip pat skleidžia mažiau šilumos. Vienintelis LED lempučių trūkumas - didesnė jų gamybos kaina, todėl rinkoje jos paprastai būna brangesnės. Be šių tipų, kuriuos paminėjome, yra ir kitų žibintų tipų, kurie pateko į automobilių istorijos metraštį. Vienas iš pavyzdžių - ksenoniniai priekiniai žibintai, kurie yra pakankamai ryškūs ir plačiai aprėpia aplinką, nors ir skleidžia stiprų atspindį.

Be to, norint pasiekti visišką ryškumą, ksenono lemputės turi įkaisti, o tai gali būti nemalonu.   Taip pat yra lazeriniai priekiniai žibintai, kurie veikia kaip įprastos lemputės, tačiau vietoj spindulių naudoja lazerius. Teigiama, kad lazeriniai priekiniai žibintai yra 30 % efektyvesni už šviesos diodus, be to, jų pasiekiamumas yra didesnis. Tačiau didžiausias lazerinių priekinių žibintų trūkumas yra kaina - jie yra daug brangesni už šviesos diodus ir kainuoja iki trijų kartų brangiau nei ksenoniniai žibintai.