H7 led lemputės
Geriausios H7 LED Lemputės.
H7 LED +350% Lemputės 8000LM CANBUS 12-24V, 50W priekiniams žibintams
H7 LED +350% Lemputės 8000LM CANBUS 12-24V, 50W priekiniams žibintams - trumposioms, ilgosioms, rūko šviesoms. Aukščiausios Kokybės produktas, pagamintas ir pažangiausių detalių, suteikiantis net +350% daugiau šviesos už halogeninę lemputę, turi dvigubą aušinimo sistemą, vienos lemputės galia 8000lm ir 50w.Specifikacija:CAN-BUS sistema: A..
H7 S11 LED Lemputės 10000LM CANBUS 9-36V, 60W priekiniams žibintams
H7 LED S11 Lemputės 10000LM CANBUS 9-36V, 60W priekiniams žibintams - trumposioms, ilgosioms, rūko šviesoms. S11 LED Sistema - Inovatyvaus dizaino produktas, pagamintas pagal naujausias technologijas, suteikiantis ženkliai daugiau šviesos už halogeninę lemputę, galingiausias rinkoje naudojantis 3570 LED lustus, vienos lemputės galia 10000lm ir 60w,..
H7 COB LED lemputės 12-24V, 36W priekiniams žibintams
H7 COB LED lemputės 12-24V, 36W priekiniams žibintams H7 COB LED lemputės 12-24V, 36W priekiniams žibintams - skirtos tiek trumposioms, tiek ilgosioms, tiek rūko šviesoms. Nera jokių balastų ar laidų. Lengva įdiegti, nereikia nieko perdarinėti. Specifikacijos: CAN-BUS sistema: Nėra Lemputės korpusas aliuminio lydinio. Spalva: Super balta ~6..
Priekiniai žibintai yra viena iš esminių automobilio savybių, ypač važiuojant naktį ir esant prastam apšvietimui. Per visą automobilių istoriją jie buvo įvairių formų. Pirmaisiais laikais vežimuose be arklių buvo naudojami vežimo žibintai, kuriuose šviesą skleidė aliejuje įmerktas degantis dagtis, o veidrodėliai nukreipdavo šviesą į kelią. Tačiau dėl šių lempų konstrukcijos jos buvo netinkamos važiuoti dideliu greičiu, kuris tapo neišvengiamas tobulėjant automobilių technologijai.
Galiausiai gamintojai pradėjo naudoti acetileno lempas, o 1912 m. pasirodžius Cadillac Model 30, buvo pereita prie elektros apšvietimo sistemos. Devintojo dešimtmečio pradžioje atsirado didelio intensyvumo H7 led lemputės, arba HID, kurios buvo įdiegtos 7-osios serijos BMW, o pirmasis automobilis, kuriame pradėti naudoti šviesos diodų arba LED priekiniai žibintai, yra 2006 m. išleistas "Audi R8". LED priekiniai žibintai vis dažniau tampa standartine dabartinių Lietuvoje ir užsienio rinkose parduodamų modelių komplektacija. Be to, yra nemaža LED lempučių rinka, skirasi tipai H7 led lemputės, H11 ir kitos.
Kodėl sikirasi h7 led lemputės?
Tiems iš jūsų, kurie dar nesusipažinę su automobiliais ir jų modifikavimu, pateikiame naudingų patarimų apie automobilių LED H7 priekinių žibintų lemputes ir kodėl jos yra geresnis pasirinkimas.1. Automobilio priekinių žibintų lemputės pagrindai
Prieš pradėdami kalbėti apie H7 LED lemputes ir automobilio žibintus, pirmiausia parodykime pagrindines automobilio žibinto lemputės dalis. Halogeniniai priekiniai žibintai šiuo metu yra patys paprasčiausi, kurių vis dar galima įsigyti, tačiau LED tipo žibintuose naudojama daugmaž tokia pati schema. Pati H7 LED lemputė yra elipsės formos reflektoriaus centre, kuris lemputės skleidžiamą šviesą atspindi į vieną tašką ant lęšio. Tuomet lęšis sustiprina šviesą ir skleidžia ją kaip spindulį į transporto priemonės priekį.Visuose automobiliuose standartiškai įrengtos pasirenkamos artimosios ir tolimosios šviesos. Tai įmanoma dėl atjungiamojo skydelio, kuris yra centre, kur šviesa susilieja dėl reflektoriaus. Kaip žino daugelis automobilių mėgėjų, šiuo metu rinkoje yra platus automobilių žibintų priedų pasirinkimas. Nuo estetinių (spalvoti priekinių žibintų dangteliai, "automobilių blakstienos", kurios ant žibintų sukuria blakstienų įspūdį, automobilių "akių vokai") iki techninių (ryškesnės LED lemputės, ištisi priekinių žibintų blokai)
2.Automobilių priekinių žibintų LED lemputės
Kaip jau minėjome anksčiau, šiandien dauguma automobilių turi tolimųjų ir artimųjų žibintų nustatymus. Šių šviesos krypčių nustatymams pasiekti kai kuriuose priekiniuose žibintuose naudojama viena lemputė, turinti integruotą tolimųjų ir artimųjų šviesų funkciją. Tokia lemputė vadinama dvigubos šviesos lempa. Dvigubų šviesų lempučių pavyzdžiai: H4, H13, 9004 ir 9007. Tačiau kai kuriuose modeliuose reikia įsigyti dvi atskiras lemputes: vieną - artimosioms, kitą - tolimosioms šviesoms. Tai H1 (tolimosios šviesos) ir H7 led lemputės (artimosios šviesos). Tai yra viengubų šviesų lemputės. Vienos šviesos žibintų komplektacija su atskiromis lemputėmis, skirtomis artimosioms ir tolimosioms šviesoms. Vieno žibinto priekiniuose žibintuose įrengtos dvi lemputės, o dvigubų šviesų žibintuose - tik viena lemputė.Automobilių H7 LED lemputės ir halogeninės bei HID lemputės
Kiekvienas iš šių tipų turi savų privalumų ir trūkumų. Pradėkime nuo to, kad halogeninės lemputės pasižymi prieinamumu, tačiau jos paprastai yra trapios ir trumpo tarnavimo laiko. Tuo tarpu HID žibintai pasižymi dideliu liumenų kiekiu, tačiau dėl to jie reikalauja daug energijos, be to, dėl didelio galingumo gali akinti priešpriešiais atvažiuojančių automobilių vairuotojus. Be to, dėl didelio HID spinduliuojamos šilumos kiekio jie kelia gaisro pavojų, ypač jei yra netinkamai sumontuoti.Šviesos diodai yra ryškūs, veikia ilgiau, palyginti su halogenais ir HID, taip pat skleidžia mažiau šilumos. Vienintelis LED lempučių trūkumas - didesnė jų gamybos kaina, todėl rinkoje jos paprastai būna brangesnės. Be šių tipų, kuriuos paminėjome, yra ir kitų žibintų tipų, kurie pateko į automobilių istorijos metraštį. Vienas iš pavyzdžių - ksenoniniai priekiniai žibintai, kurie yra pakankamai ryškūs ir plačiai aprėpia aplinką, nors ir skleidžia stiprų atspindį.
Be to, norint pasiekti visišką ryškumą, ksenono lemputės turi įkaisti, o tai gali būti nemalonu. Taip pat yra lazeriniai priekiniai žibintai, kurie veikia kaip įprastos lemputės, tačiau vietoj spindulių naudoja lazerius. Teigiama, kad lazeriniai priekiniai žibintai yra 30 % efektyvesni už šviesos diodus, be to, jų pasiekiamumas yra didesnis. Tačiau didžiausias lazerinių priekinių žibintų trūkumas yra kaina - jie yra daug brangesni už šviesos diodus ir kainuoja iki trijų kartų brangiau nei ksenoniniai žibintai.