Parktronikai (jutikliai) padeda parkuotis ir manevruoti, nes garsiniais ir vaizdiniais signalais įspėja apie sunkiai pastebimas kliūtis priešais ir už automobilio. Šeši ultragarso jutikliai priekiniame buferyje ir keturi - galiniame buferyje stebi aplinką aido principu. Stovint ne didesniu kaip 16 km/h greičiu, jie fiksuoja atstumą iki kitų transporto priemonių ar kliūčių. Jei atstumas tampa per mažas, garsiakalbiais ir šviesos diodais vairuotojas įspėjamas garsiniais ir vaizdiniais signalais. PARKTRONIC palengvina stovėjimo vietos paiešką ir padeda pastatyti automobilį.
Parktronikai keitimas
Papildomai prie "Senors" už papildomą mokestį galima įsigyti dar vadinamą aktyviuoju parkavimo asistentu arba "PARKTRONIC" su parkavimo orientavimo sistema. Be garsinio ir vaizdinio įspėjimo, transporto priemonė gali nustatyti stovėjimo vietą ir savarankiškai pastatyti automobilį. Kai tik sistema aptinka jūsų automobiliui tinkamą stovėjimo vietą, ji apie tai praneša vairuotojui, prietaisų skydelio ekrane rodydama simbolį "P". Sistema veikia itin tiksliai: automatinio parkavimo procesui atlikti reikia, kad stovėjimo vieta būtų tik 1,2 metro ilgesnė už transporto priemonę.
Kai tik pasiekiamas mažesnis nei 35 km/h greitis, prasideda stovėjimo procesas, padeda vairuoti, o automobiliuose su automatine pavarų dėže - ir greitėti, stabdyti bei perjungti pavarą. Kai automobilis sėkmingai įveikia šį procesą, taip pat padeda išvažiuoti iš stovėjimo vietos atbuline eiga. Pastaba: sistema yra tik pagalbinė priemonė ir negali pakeisti vairuotojo dėmesio aplinkai. Turėtumėte stebėti visą stovėjimo ir manevravimo procesą ir prireikus įsikišti. Kliūtis, kurios ypač slopina garsą (pvz., sniego sienos) arba yra už stebėjimo zonos ribų (pvz., gėlių lovys), jutikliai gali aptikti per vėlai arba iš viso neaptikti. Ant parktronik jutiklių taip pat visada neturi būti purvo, dumblo ar ledo.
Aktyvioji parkavimo pagalba
S klasė gali pati pastatyti automobilį naudodama aktyviąją parkavimo pagalbos sistemą ir PARKTRONIC jutiklius.Toliau pateikiami sistemos aprašymai ir diagnostinė informacija, kaip pavyzdys naudojamas "Golf V Plus". Gamintojo nurodomas vien tik akustinės parkavimo pagalbos priemonės pavadinimas - "Park Distance Control" (PDC). Kadangi galiniame buferyje sumontuoti keturi ultragarso jutikliai, ši sistema vadinama keturių kanalų sistema. Parkavimo pagalbos funkcija Kai tik įjungiama atbulinės eigos pavara, įjungiama stovėjimo pagalbos sistema. Bamperyje sumontuoti ultragarso jutikliai skleidžia ultragarso impulsų paketą kombinuotu perdavimo ir priėmimo režimu.Signalus, atsispindėjusius nuo kliūties (aidas), vėl fiksuoja ultragarsiniai jutikliai, juos sustiprina ir perduoda į valdymo bloką kaip skaitmeninę informaciją. Atstumas iki kliūties valdymo bloke nustatomas pagal algoritmą, pagrįstą signalų sklidimo laiko skirtumu. Priėmimo režimu ultragarso jutiklis taip pat priima kaimyninių ultragarso jutiklių signalus.
Valdymo blokas gali įvertinti kelių jutiklių signalus ir taip apskaičiuoti mažiausią atstumą. Akustinis įspėjimas apie atstumą prasideda 160 cm atstumu. Akustinio signalo dažnis kinta mažėjant atstumui iki kliūties. Jei atstumas mažesnis nei 20 cm, pasigirsta nepertraukiamas tonas. Parkavimo pagalbos sistema išsijungia, jei išjungiama atbulinės eigos pavara arba jei automobilio greitis viršija 15 km/h. Tuomet išsijungia parkavimo atstumo kontrolės sistema.