Geriausias būdas saugiai pastatyti automobilį
EPS parkavimo jutiklio veikimas yra paprastas ir veiksmingas. Įjungta sistema iš karto duoda pirmąjį savidiagnozės OK signalą, tuo pat metu patikrina aprėpties zoną ir išorės temperatūrą, todėl jos jautrumas pritaikomas prie naudojimo metu esančių klimato / aplinkos sąlygų. Vos tik automobilis pajuda, ji savo veikimo lauke pradeda aptikti kliūtis, esančias artėjant prie kliūties maždaug nuo 70-80 cm atstumu.
Elektromagnetiniai parkavimo jutikliai yra didelė naujovė šiame sektoriuje, nes vienas jutiklis pakeičia 4 žinomus ultragarsinius mygtukus. Šis unikalus jutiklis, sudarytas iš aliuminio lipnios juostos, pritvirtintos bamperio viduje, įjungus valdymo bloką, sukuria elektromagnetinį lauką per visą savo ilgį. Esant kliūčiai, elektromagnetinis laukas pakinta ir valdymo blokas siunčia garsinius arba vaizdinius įspėjamuosius signalus. Elektromagnetiniai parkavimo jutikliai montuojami negręžiant skylių, o tiesiog įdedant jutiklio bloką į buferį. Kaina yra didesnė, nei pradeda nustatyti, savo diapazone, kliūčių buvimą artėjant klasikinis ultragarso sprendimas, tačiau tai yra technologija, kuri netrukus bus primesta visiems ir parktronikai veiks geriau.
Nematomi elektromagnetiniai parkavimo jutikliai
Daugiau nebereikia į bamperį išgręžtų matomų apvalių ar ovalių jutiklių, kurie gadina šiuolaikinių prestižinių automobilių linijas. Kadangi EPS® elektroninis valdymo blokas yra labai kompaktiškas (mažesnio nei cigarečių pakelis dydžio), jį galima lengvai sumontuoti automobilio bagažo skyriuje. Be to, jutiklis yra visiškai nematomas ir negali būti sugadintas, nes yra sumontuotas bamperio viduje.
Naujos technologijos parkavimo jutiklis
"Proxel" siūlo ekonomišką ir labai naudingą prietaisą, skirtą lengvam manevravimui ir parkavimui, užkertantį kelią smūgiams, dėl kurių gali būti nepageidaujamai apgadintas jūsų ir kitų asmenų automobilis.
Ultragarso sistemos
Šiose sistemose naudojami ultragarsiniai artumo jutikliai, kurie matuoja atstumus iki netoliese esančių objektų per priekinio ir (arba) galinio bamperio priekinėje ir (arba) galinio bamperio apdailoje esančius jutiklius arba vizualiai sumažintus gretimose grotelėse ar įdubimuose.
Jutikliai skleidžia akustinius impulsus, o valdymo blokas matuoja kiekvieno atsispindėjusio signalo grįžtamąjį intervalą ir apskaičiuoja atstumą iki objekto.[1] Sistema savo ruožtu įspėja vairuotoją garsiniais signalais, kurių dažnis rodo atstumą iki objekto, greitesni tonai rodo didesnį artumą, o nepertraukiamas tonas - minimalų iš anksto nustatytą atstumą. Sistemose taip pat gali būti vaizdinių priemonių, pavyzdžiui, šviesos diodų arba skystųjų kristalų rodmenų, rodančių atstumą iki objekto. Automobilio informacinių ir pramoginių technologijų ekrane gali būti rodoma transporto priemonės piktograma, kurioje netoliese esantys objektai pavaizduoti spalvotais blokeliais.
Galiniai jutikliai gali būti įjungiami pasirinkus atbulinės eigos pavarą ir išjungiami pasirinkus bet kurią kitą pavarą. Priekiniai jutikliai gali būti įjungiami rankiniu būdu ir automatiškai išjungiami, kai automobilis pasiekia iš anksto nustatytą greitį - taip išvengiama vėlesnių nepatogių įspėjimų.
Kadangi ultragarsinės sistemos remiasi garso bangų atspindėjimu, sistema gali neaptikti plokščių objektų arba objektų, kurie yra nepakankamai dideli, kad atspindėtų garsą, pavyzdžiui, siauro stulpo arba išilginio objekto, nukreipto tiesiai į transporto priemonę arba šalia objekto. Objektai, kurių plokšti paviršiai yra pasvirę nuo vertikalės, gali nukreipti grįžtančias garso bangas nuo jutiklių ir trukdyti aptikti. Taip pat minkštas objektas, stipriai sugeriantis garsą, gali būti silpniau aptinkamas, pavyzdžiui, vilna arba samanos.