E60 kartos 5 serijos BMW 535d buvo ne tik greitas dyzelinis sedanas: 2005 m. jis buvo greičiausias mūsų išbandytas dyzelinis automobilis. BMW dyzelinius variklius siūlo tik 25 metus, o "Mercedes" jais prekiauja nuo 1936 m., tačiau pirmasis Miuncheno modelis - 524td - 1983 m. buvo greičiausias ir iškėlė kompaniją į dyzelinių technologijų lyderius. Praėjusiais metais 54 proc.
5 serijos sedanų (ir 74 proc. "Touring") Jungtinėje Karalystėje buvo dyzeliniai. Tikėtina, kad su naujuoju 535d šis skaičius dar labiau išaugs. Jame naudojamas 530d 530d visiškai legiruotas 2993 cm3 šešių cilindrų darbinio tūrio variklis, tačiau su papildomu turbokompresoriumi, sustiprintu karteriu ir modifikuota common-rail įpurškimo sistema. Turbokompresoriai pučiami nuosekliai, kaip ir beveik prieš du dešimtmečius Porsche 959. Iki 2000 aps/min sukasi antrasis, didesnis turbokompresorius, ir abu kartu pasiekia maksimalų 413 lb ft pajėgumą. Didesnėmis apsukomis antrasis turbokompresorius veikia vienas ir 4400 aps./min. išvysto 272 AG.
5 serijos sportinės versijos bandymas
Tai mūsų pirmasis 5 serijos sportinės versijos bandymas. Pagrindinis pakabos išdėstymas - priekinės MacPherson atramos ir daugiasvirtė galinė pakaba - išliko nepakitęs, tačiau Sport versijoje sumontuotos standesnės spyruoklės, patikslinti amortizatoriai ir 15 mm žemesnis važiavimo aukštis. 535d variklio reakcija į akceleratoriaus sklendę prilygsta dideliam benzininiam varikliui su natūraliu įpūtimu, o "Volkswagen" 5.0 V10 TDI vairuotojams patinka akimirksniu perduodamas sukimo momentas. Veikimas yra apgaulingas: tik mirksinti DSC stabilumo kontrolės lemputė užsimena, kaip sunkiai dirba galinės padangos, kad perduotų šį sukimo momentą ant šlapio kelio. Galia taip pat nesumažėja anksti: tinkama galia išlieka iki pat 5000 aps/min. ribos. Rezultatas drėgnoje trasoje - 60 mylių per valandą iš vietos per 6,0 s, o 100 mylių per valandą - per 15,0 s. Tai 1,2 s ir 4,4 s greičiau nei 530d ir greičiausi dyzelinio variklio rodikliai, kokius kada nors esame pasiekę.
Bmw idrive
Tikriausiai svarbiausias senesnio modelio BMW trūkumas yra technologijos. Kadangi mūsų pasaulį užvaldė srautinė medija ir "išmanieji" prietaisai, automobilių pramonės prioritetas - kuo pažangesnės technologijos. Deja, ši technologinio aukso karštinė tapo galvos skausmu daugeliui vėlyvųjų BMW modelių savininkų, turinčių pirmos kartos (CCC) "iDrive" sistemas; daugumoje senesnių transporto priemonių nėra kai kurių pagrindinių funkcijų, kurias dabar laikome "standartine įranga", pavyzdžiui, parktronikus, atbulinės eigos kameros ir "Bluetooth" garso sistemos, bet tais laikais tai buvo didelis pasiekimas - Dėl padidėjusio judrumo, kurį užtikrina sportinė pakaba, maloniai pasverto, tikslaus ir jaukaus vairo mechanizmo bei puikios kėbulo kontrolės 535d automobilis puikiai tinka greitam vairavimui. Esant tokiam dideliam sukimo momentui, padangas deginantis posūkis yra vos vienas DSC mygtuko paspaudimas ir akceleratoriaus spustelėjimas.BMW tvirtina, kad "Sport" pakaba yra panaši į stebėtinai elastingą M5, todėl vienintelis paaiškinimas, kodėl 535d važiuoja šiurkščiai, vėlgi yra "run-flat" padangos, kurių M5 neturi. Važiuojant mažesniu greičiu, "Sport" reakcija į sutrūkinėjusį asfaltą yra tiesiog pasibaisėtina. Ji tiesiog nepakankamai gera, ypač už tokią kainą. Verdiktas Tai dyzelinis automobilis, kurio savybėms nereikia jokių "dyzelinui" būdingų apibūdinimų, nors mes rinktumėmės sklandžiau važiuojantį SE, o ne čia išbandytą šiurkščiai spyruokliuojantį "Sport". Taip sukonfigūruotas 535d yra vienas iš labiausiai išbaigtų ir malonumą teikiančių dyzelinių sedanų pasaulyje, nors ir už tam tikrą kainą.
Dyzelinis automobilis, galintis įveikti M5?
2005 m. pradėtas gaminti E60 kartos BMW M5 buvo fenomenalus kūrinys su sensacingu V10 varikliu ir žiauria SMG pavarų dėže. Trasoje mažai kas su keturiomis durimis ir bagažine galėjo jam prilygti, tačiau kelyje, realiomis sąlygomis, jis galėjo šiek tiek išgąsdinti vieną iš savųjų. Šiandien 535d yra toks įprastas automobilis, kad yra beveik anonimiškas, tačiau 2005 m. sausį šis dyzelinis sedanas daugeliu atžvilgių buvo nepastebimai svarbiausias metų pasirodymas.Su 3,0 litro darbinio tūrio šešių cilindrų varikliu su dviem turbinomis tai buvo pirmasis benzininis ir dyzelinis automobilis, sujungęs benzino ir dyzelino malonumus į monstriškai didelį sukimo momentą, tačiau vis dar laisvai besisukantį ir maloniai skambantį 272 AG galios perlą. Net ir esant šlapiai kelio dangai, BMW 0-60 km/val. rodiklį pavyko pasiekti lengvai, o esant sausai kelio dangai, esu tikras, kad jis būtų įveikęs 6 sekundžių barjerą. Ir pagreitis vis didėjo, tik viršijus 120 km/val. greitį jis pradėjo mažėti. Tai buvo greičiausias "Autocar" bandytas dyzelinis automobilis. Įvertinkite tai, kad jis vidutiniškai sunaudoja 27,7 km/val., taigi jo reali rida yra daugiau nei dvigubai didesnė nei M5, ir suprasite, kad gali kilti ginčas dėl to, kuris iš jų laimės bėgimą per visą kontinentą.
Palikti komentarą
HTML nėra išverčiamas!