Halogeninės lempos su kaitinamosiomis gijomis pakeistos dujinio išlydžio xenon lempomis, kurios sunaudoja mažiau energijos, tačiau tuo pačiu metu šviečia daug ryškiau ir intensyviau, nepaisant to, kad ksenoninių lempų tarnavimo laikas yra kelis kartus ilgesnis nei halogeninių lempos. Dabar vis dažniau galite rasti automobilių savininkų, naudojančių ksenonines lempas standartinėje optikoje ar rūko žibintuose, tačiau jų montavimui reikalinga papildoma įranga, būtent uždegimo agregatai (balastai), kurie „uždegs“ lempas. Pagal savo dizainą visos ksenoninės lempos laikui bėgant linksta mažiau ryškiai blizgėti, todėl norint pašalinti netolygų šviesos srautą, jas labai rekomenduojama keisti tik poromis. Mūsų internetinėje parduotuvėjepateikiamas didelis ksenoninių lempų asortimentas, įskaitant: monoksenono lempas, bi-ksenono lempas, ksenoną halogenines lempas , taip pat daugelio žinomų gamintojų ksenonines lempas.
Daug daugiau šviesos su Xenon
Šiandien yra geras halogeninių lempų pakaitalas - tai xenon lemputės . Palyginti su halogeninėmis lemputėmis, ksenono lemputės suteikia tris kartus ryškesnį šviesos intensyvumą esant 3200 liumenų. Oficialus xenon lempų pavadinimas yra HID ksenonas (didelio intensyvumo iškrovimas), kuris angliškai reiškia didelį intensyvų išsiskyrimą. Bet kasdieniame gyvenime šis vardas nenaudojamas, o tokios lempos vadinamos ksenonais. Jie sunaudoja mažiau energijos nei halogeninės lemputės. Ksenoninės lempos galia yra 40 W, tai yra 2 – 2.5 karto mažiau energijos nei halogeninių lempų, kurios sunaudoja visas 55 W energiją. Tokių lempų naudojimo laikotarpiai yra kelis kartus ilgesni nei halogeninių lempų. Vidutiniškai naudojimo laikas yra iki 4 000 valandų. Taip yra dėl dujų „senėjimo“. Kadangi vidutiniškai pagrindinė šviesa naudojama tris valandas per dieną, galite apskaičiuoti ksenono gyvenimo trukmę - tai yra treji metai. Jo apšvietimas, ksenono lempos yra arti natūralios dienos šviesos, o tai padidina judėjimo saugumą net naktį. Jie sugeba visiškai apšviesti jūsų kelią, nepaisant oro sąlygų ir paros laiko.Ksenoninių lempų naudojimas
Automobilių savininkai naudoja ksenonines lempas standartinėje optikoje, rūko žibintuose, net atsižvelgdami į tai, kad jų montavimui reikalinga papildoma įranga, kuri yra uždegimo blokas (balastas). Būtent šie blokai „apšviečia“ lempas. Ilgai naudojant, ksenoninės lempos laikui bėgant gali šviesti ne taip intensyviai ir išnykti, todėl jas būtina keisti iškart po dvi, kad būtų išvengta netolygaus šviesos srauto iš abiejų priekinių žibintų.Norite įsigyti Xenon lempučių?
Ksenonines lempas galite įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje, kur rasite platų šių produktų asortimentą iš tokių žinomų gamintojų kaip „Infolight“, „Prolumen“, „Silver Star“, „Cyclon“, „Venture“, „MLux“, „Galaxy“ ir kitų, gaminančių aukštos kokybės produktus. Visiems pristatomiems gaminiams suteikiame garantiją. Kataloge galite nustatyti ksenoninių lempų tipą: bi-ksenonas, monoksenonas, ksenonas + halogenas, taip pat su lizdais D1S, D2R, D2S, D3S, D4S, D4R. Jei turite klausimų apie prekes arba negalite pasirinkti, paskambinkite mūsų vadybininkams, ir mes suteiksime visą informaciją apie prekių savybes ir prieinamumą.
Papildoma įranga ksenonas
Ksenono lempoms, skirtingai nei visoms kitoms, naudojamoms automobilio galvos optikai, reikia papildomos įrangos, tiek privalomos, tiek kartu.Privaloma papildoma įranga:
Uždegimo blokai yra specialūs įtaisai, būtini įjungti lemputės degimą. Be jų ksenoninės lempos nešviestų, todėl jos yra būtinos. Priekinių žibintų plovikliai yra specialūs įtaisai, dedami po automobilio optika ant buferio. Jie leis jums visada išlaikyti švarų priekinių žibintų stiklą. Prietaisai užtikrina tam tikro skysčio kiekio išsiskyrimą esant aukštam slėgiui, naudojant specialų valiklį. Poveržlės yra būtinos, nes net ir dėl mažiausių dulkių ar purvo dalelių ant automobilio stiklo gali sumažėti ryškumas ir atsirasti taškuotas švytėjimas. Automatiniai priekinių žibintų taisytojai yra elektroniniai prietaisai, leidžiantys padaryti šviesą „teisingą“. Prietaisai leidžia reguliuoti priekinių žibintų padėtį, atsižvelgiant į kėbulo apkrovą, arba jo padėtį kelyje. Tai yra, jei pasisuksite, kilsite aukštyn arba žemyn, automatinis korektorius sureguliuoja priekinių žibintų padėtį taip, kad šviesa patektų tik į kelią, o ne apakintų priešpriešinio eismo vairuotojus.Susijusi papildoma įranga:
Bi-ksenoniniai lęšiai yra įtaisai, kurie suteikia tikslingą, tikslinę šviesą ir tolygiai paskirsto ją visoje kelio dalyje. Tokie įtaisai leidžia padaryti „teisingą“ šviesą, jie neleidžia šviesai ar apakina artėjančių eismo vairuotojų. „Bi-xenon“ lęšiai suteikia tiek artimą, tiek tolimą šviesos režimą dėl specialaus dizaino - magneto ir užrakto. Paprastai naudojamas vienai automobilio optikai. Monofoniniai lęšiai yra tie patys prietaisai, kaip aprašyta aukščiau, tačiau jie suteikia tik vieną šviesos režimą, pavyzdžiui, šalia. Jie dažnai naudojami rūko žibintuose, rečiau - dvigubo tipo galvos optikoje.Kaip veikia ksenoninės lempos
Ksenono lempos yra dujinio išlydžio šviesos šaltiniai, užtikrinantys didelį šviesos srautą, kuris garantuoja vairuotojų saugumą kelyje naktį ir esant blogoms oro sąlygoms. Lempos yra kolba su gyvsidabrio garais ir inertinių dujų mišiniu, kuriame vyrauja ksenonas. Kolboje taip pat yra du elektrodai, tarp kurių uždegimo bloko pagalba, būtent tiekiant galingą impulsą esant 25 000 V įtampai, susidaro elektros lankas, elektromagnetinis laukas. Ksenono dujų degimo suaktyvinimas užtikrinamas dėl dujų molekulių jonizacijos ir jų judėjimo. Uždegimo įtaisui tiekus aukštos įtampos srovę ir įjungus lempą, reikalingas pastovus 85 V maitinimas, kuris palaiko degimą ir neleidžia lempos užgesti. Tai yra pagrindinis ksenoninės šviesos šaltinio principas, kuris leis jums gauti gerą matomumą įvairiomis darbo sąlygomis.Ksenoninių lempų privalumai
Ksenono lempos, palyginti su kitais automobilių galvos optikos šaltiniais, turi daug neginčijamų pranašumų, kurie paaiškina tokį populiarumą ir paklausą šiuo metu. Siekdami suprasti aiškius ksenoninių šviesos šaltinių pranašumus, visus jų pranašumus palyginome su halogeninėmis lempomis.1. Didelis ryškumas
Ksenono šviesos šaltiniai turi didžiausią šviesos efektyvumą, todėl garantuoja:- Geras matomumas
- Padidėjęs saugumas keliuose
Ksenonas | 3200 - 4500 liumenų |
Halogenas | 1550 liumenų |
2. Geros spalvos
Ksenono lemputės suteikia šviesos spektrą kuo arčiau dienos šviesos. Tai užtikrina gerą kelio dangos matomumą, taip pat neturi įtakos vairuotojo akims, kuris ilgos kelionės metu pavargsta su įjungtais priekiniais žibintais. Šio tipo lempos skleidžia daug baltesnę šviesą, priešingai nei halogenas, kuris geriau apšviečia važiuojamąją dalį. Spalvos temperatūra matuojama Kelvinu (K).Ksenonas | 4300 K, 5000 K, 6000 K - naudojama šiandien. 7000 K, 8000 K, 10000 K, 12000 K, 30 000 K - parodomiesiems automobiliams, draudžiama naudoti kasdien. |
Halogenas | 3200 K |
3. Ilgas tarnavimo laikas
Ksenono lempos skiriasi nuo halogeninių lempų tuo, kad jų tarnavimo laikas yra ilgiausias. Tai užtikrina ne tik tokių lempų savybė, bet ir jų kardinaliai kitoks dizainas nei halogenas. Ksenoninių lempų lemputėje nėra trapios gijos, kuri nutrūktų esant menkiausiai automobilio vibracijai ar purtant.Ksenonas | 3000–4000 valandų / 3–4 metus / 100 000 km bėgimo su įjungtais priekiniais žibintais |
Halogenas | 500–1000 valandų (galima 1500 valandų) |
4. Daugiau xenon šviesos
Ksenono šviesos šaltiniai, nepaisant to, kad jie suteikia daug kartų daugiau šviesos srauto ryškumo ir sodrumo, išsiskiria minimaliomis energijos sąnaudomis. Tai nedidina kuro sąnaudų ar generatoriaus nusidėvėjimo.Ksenonas | 35 vatai |
Halogenas | 55 W, 70 W |
5. Skleidžia mažiau šilumos
Ksenono lempos, skirtingai nei halogeninės, veikimo metu praktiškai neišskiria šilumos, o tik šviesą. Halogeninės lempos darbo metu labai įkaista, todėl didžioji energijos dalis tenka praleisti šilumai, o ne šviesai, kuri jas ryškiai skiria nuo ksenono. Taigi, ksenoną galima naudoti net plastikiniuose priekiniuose žibintuose, nes jų kaitinimo temperatūra jokiu būdu neturės įtakos jų gedimui.Ksenonas | 10% šilumos, 90% šviesos |
Halogenas | 40-50% - šiluma, 60-50% - šviesa |
Ksenoninių lempų trūkumai
Kaip ir daugelis kitų įrenginių, ksenoninės lempos, nepaisant daugybės privalumų, vis tiek turi tam tikrų trūkumų. Prieš pasirinkdami vieną ar kitą automobilių apšvietimo tipą, apie juos tikrai turite žinoti. Verta paminėti, kad visi trūkumai, kuriuos galima išskirti dėl ksenoninių lempų, kyla ne dėl nekokybiškos įrangos, o dėl netinkamo įrengimo ir naudojimo.1. Didelio ryškumo įtaka dėl netinkamo įrengimo.
Kadangi ksenono lemputės yra ryškesnės, jos gali apakinti artėjantį eismą. Dėmesio! Ateinančios eismo juostos akinimas įvyksta tik tuo atveju, jei ksenoninės lempos buvo neteisingai sumontuotos automobilių optikoje ir tuo pačiu metu jos nebuvo sureguliuotos! Sprendimas: norint užkirsti kelią tokiai problemai, kuri gali turėti įtakos saugumo sumažėjimui kelyje, būtina montuoti tokias lempas, būtina ne tik nedelsiant sureguliuoti jų padėtį, bet ir naudoti priekinių žibintų taisytuvus, kurie nepriklausomai padarys šviesą „teisinga“, palyginti su automobilio kėbulo padėtimi kelyje ...2. Didelė visos ksenoninių žibintų sistemos kaina.
Kadangi ksenoninių žibintų sistemoje yra ne tik lemputės, bet ir uždegimo įtaisai, priekinių žibintų poveržlės ir automatiniai korektoriai, taip pat bi-ksenoniniai lęšiai, tokia įranga yra daug brangesnė, palyginti su halogenu. „Xenon“ reiškia didelį ryškumą, aukštos kokybės dienos šviesą, minimalias automobilio energijos sąnaudas, taip pat padidintą vairuotojo matomumą ir saugumą kelyje! Ksenonas šiuo metu yra geriausias šviesos tipas, naudojamas esant blogam orui ir naktį.Xenon – kokybiškos led šviesos
Visos automobilių gamintojų ir automobilių savininkų pastangos yra skirtos sukurti kuo patogesnę vairavimo patirtį ir pasiekti maksimalų saugumą jos veikimo metu. Kai matomumas ribotas, pirmiausia reikia saugumo. Tam ant automobilio yra apšvietimo įtaisai. Ledauto nestovi vienoje vietoje, o gamintojai sukūrė naujo tipo lempas - automobilių xenon lempas. Jie yra pagrįsti dujų išlydžio šviesos šaltiniu. Jų techniniai rodikliai yra unikalūs, švytėjimo ryškumas padidėja 3 kartus, palyginti su įprastais. Tokios lempos veikia elektrinio lanko dėka, kuris gaminamas stiklinėje lemputėje dviejų elektrodų viduryje. Ksenonas užpildomas viduryje ir šviečia, kai sukuriamas lankas. Uždegimo bloko buvimas yra tokių konstrukcijų bruožas; jis įjungimo metu suteikia lempai reikiamą įtampos lygį. Jo montavimas atliekamas po gaubtu ir yra sujungtas laidų rinkiniu su lempute. Ksenoninių lempų kaina priklauso ne tik nuo gamintojo, bet ir nuo jų tipų.Pagrindiniai ksenono tipai
Ksenoną galima montuoti ant viso led žibintai automobiliams: tolimųjų, artimųjų ir rūko žibintų. Ksenono automatinių lempų tipas yra biksenonas. Jis gali veikti tiek tolimosios, tiek artimosios šviesos režimu. Ksenono lemputės klasifikuojamos pagal pagrindo tipą ir spalvos temperatūros švytėjimą. Pagal pagrindo tipą yra šie tipai:- Šios serijos H lempos spalvų temperatūros koeficientas yra 3500-6000 K ir apima daugybę spalvų - mėlyną, baltą ir gelsvą. Iš esmės tokie automatiniai žibintai naudojami įjungti tolimąją šviesą, rečiau - artimųjų ir rūko žibintų;
- D - montuojamas priekiniuose žibintuose, kurie apšviečia artimąsias šviesas. D1R automatinės lempos purškiamos, kad būtų išvengta atspindžių, kurie galėtų apakinti kitus vairuotojus;
- HB - pagal savo dizainą jie skiriasi nuo H tipo. Dažnai šios serijos žibintai montuojami rūko žibintuose ir užtikrina tolimųjų šviesų apšvietimą.
- suteikti puikų kelio apšvietimą tamsoje ir esant blogoms oro sąlygoms;
- suvartokite minimaliai elektros energijos, o tai leidžia pašalinti apkrovą iš generatoriaus;
- ksenono lemputė tarnaus 10 kartų ilgiau nei kaitrinės lemputės;
- kaista mažiau, o tai teigiamai veikia priekinius žibintus, nes žiemą reikšmingai pakitus temperatūrai, jų žlugimo rizika išnyksta;
- montavimo paprastumas;
- prieinama kaina.