Slim Xenon Blokelis
Naujas 55w Slim CAN-BUS Xenon blokelis
Tinka xenon lemputėms H1, H3, H4, H7, H8, H11, HB3, HB4, 880, D2S, D2R
Įtampos diapazonas: 24V
Galia: 55w
Darbinė temperatūra: - 40 laipsnių ~ 105 laipsnių
Ilgas tarnavimo laikas: vidutiniškai daugiau nei 3500 valandų
Apsauga nuo žemos įtampos: kai akumuliatoriaus įtampa yra mažesnė nei 9 V, balastas nustos veikti, nenaudoti elektros energijos
Norint naudoti su D2S , D2R lemputėmis reikalinga papildoma jungtis.
Tinka visiems automobiliams turintiems 24V sunkvežimiams, traktoriams, džipams ir kt.
Atsparus drėgmei ir smūgiams.
Xenon blokelis
Nors "halogeninis" ir
"ksenoninis" reiškia dujas, kurios yra įpurškiamos į priekinio
žibinto lemputę, jų veikimo principas labai skiriasi. Halogeninės lemputės yra
kaitrinės lemputės, o šviesa išgaunama elektra kaitinant volframo siūlą.
Halogeninės dujos, pavyzdžiui, jodas arba bromidas, apsaugo kaitinamąją giją,
todėl lemputė ilgiau tarnauja. Jos nėra itin brangios - paprastai galima rasti
porą už mažiau nei 40 JAV dolerių, todėl jos yra automobilių priekinių žibintų
standartas.
Vis dėlto halogeninės lemputės nėra itin
efektyvios, jos išskiria daug šilumos, o tai reiškia, kad prarandama daug
energijos. Daugelis automobilių gamintojų pradėjo naudoti ksenono žibintus, iš
tikrųjų metalo halogenidų su ksenono dujomis, dar vadinamus HID žibintais. Xenon
priekiniai žibintai yra efektyvesni, skleidžia baltesnę šviesą ir yra patogesni
važiuojant naktį.
HID reiškia didelio intensyvumo išlydį, kuris
yra pagrindinis ksenoninių priekinių žibintų veikimo principas. Naudojant
aukštos įtampos balastinį įtaisą, kurio maksimali įtampa siekia 30 000 V,
elektros lankas užpildo tarpą tarp dviejų volframo elektrodų. Lankas įkaitina
ksenono dujas ir išgarina metalų druskas, tada jos tampa šviesą skleidžiančia
plazma, o balastas perjungiamas į žemesnę įtampą, paprastai 80-100 V, kad
palaikytų plazmos temperatūrą.
Xenon priekinių žibintų trūkumai
Kai kas nors yra labai gerai, visada galima
rasti ir keletą blogų savybių. Xenon priekiniai žibintai turi keletą trūkumų,
kuriuos verta paminėti. Toliau pateikiami 2 neigiami ksenoninių priekinių
žibintų aspektai, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti.
1) Akinimas
Nors dėl ksenoninių priekinių žibintų ryškumo
jums gali būti lengviau vairuoti, kitiems vairuotojams kelyje vairuoti nebus
lengviau. Dėl ryškumo jų veidrodėliuose gali atsispindėti blizgesys, todėl jiems
bus sunkiau matyti kelią.
Tai gali sukelti avariją arba pyktį kelyje,
kai jie supyks ant jūsų dėl jūsų žibintų ryškumo.
Norite įsitikinti, kad jūsų priekiniai
žibintai yra tinkamai sureguliuoti, kad jie šviestų į kelią, o ne akintų
priešpriešiais atvažiuojančius automobilius.
2) Nėra pigūs
Tiesa, kad gaunate tai, už ką mokate. Xenon
priekiniai žibintai yra vieni geriausių ir ryškiausių, o tai reiškia, kad jie
yra ir vieni brangiausių priekinių žibintų.
Kadangi xenon priekiniai žibintai paprastai
nėra gaminami konkrečios markės ar modelio transporto priemonei, esate
priversti įsigyti ksenoninių priekinių žibintų komplektą, kuris leidžia
atnaujinti praktiškai bet kurios markės ar modelio transporto priemonės
priekinius žibintus. Šis rinkinys visų pirma yra priežastis, kodėl jie tokie
brangūs.
Be to, greičiausiai turėsite sumokėti darbo
išlaidas mechanikui, kuris jums sumontuos priekinius žibintus. Tačiau jei esate
įsitikinę, kad šį darbą galite atlikti patys, galite sutaupyti kelis šimtus
eurų.