Kokybiškas Mitsubishi Electric Xenon blokas
Naujas xenon blokelis tinkantis pakeisti X6T02971 / W3T10471 / W3T11371 / X6T02981 / W3T156716
Tinka gamyklinėms xenon sistemoms D2S , D2R
35 W 12V 85VAC
Hermetiškas.
Metalo lydinio.
Komplektą sudaro vienas balastas.
Originalus Detalės Numeris:
Mitsubishi Electric: X6T02971 / W3T10471 / W3T11371 / X6T02981 / W3T156716
Prieš atliekant užsakyma isitikinkite, kad jusu detales numeris tiksliai sutampa
Tinka Automobiliams:
Acura TSX (33119-SCC-003) 2004 - 2005
Acura TL TL-S (33119-S0K-A10) 3.2 TL 2002 - 2005
Acura RL 2004 - 2005
Honda Accord 2002 - 2005
Honda S2000 2004 - 2007
Honda Integra 1999 - ir naujesniems
Mazda 3 2004 - 2006
Ir kitiems
Tai, ką dabar laikome įprastais dalykais,
kažkada buvo dideli technologiniai pasiekimai. Būdavo atvejų, kai pridėjus
paprastą varžtą ar pakeitus tam tikro komponento formą atsirasdavo reikšmingų
naujovių, kurios po daugelio metų tapdavo pažangesnių projektų pagrindu.
Pavyzdžiui, paimkime priekinius žibintus.
Xenon mitsubishi blokai
Nors juos naudoja visa automobilių pramonė,
tik nedaugelis žino, kaip jie išsivystė nuo paprastų acetileninių lempų
1880-aisiais iki labai sudėtingų šviesos diodų blokų šiais laikais. Be to,
mokslininkai nuolat dirba su visa "priekinių žibintų" idėja,
bandydami rasti naujų atradimų, dėl kurių jų gaminiai akivaizdžiai taptų
geresni už konkurentų. Lazeriniai priekiniai žibintai yra vienas iš pavyzdžių,
tačiau prieš juos aptardami turime apžvelgti įprastesnes platesnio naudojimo
sistemas.
Šiandien nekalbėsime apie priekinių žibintų
istoriją, nes tai jau padarėme, o pabandysime sutelkti dėmesį į keturias
pagrindines šių dienų priekinių žibintų konfigūracijas ir pažiūrėti, ką jos
sugeba. Taigi bandysime aptarti kiekvienos iš jų privalumus ir trūkumus, nors
žmonės paprastai mano, ir kartais būna, kad tai tiesa, kad naujausia yra ir
geriausia. Vieni iš jūsų su mūsų teiginiais sutiks, kiti - ne, tačiau bet
kuriuo atveju kiekvienas iš keturių tipų priekinių žibintų turi savų privalumų
ir trūkumų. Taigi paimkime po vieną ir pažiūrėkime, kas tai yra.
Xenon priekiniai žibintai, oficialiai vadinami
didelio intensyvumo išlydžio priekiniais žibintais (HID), paprastai apibrėžiami
kaip efektyvesnis sprendimas, daugiausia dėl spalvos temperatūros.
Originali xenon lemputė
ir jų generuojamos šviesos kiekio. Pirmieji xenon
priekiniai žibintai pasirodė 1991 m. 7 serijos BMW ir pamažu tapo kelių
automobilių bendrovių, kurios vis dėlto vengė juos siūlyti kaip standartinę
įrangą, pasirinkimo galimybe numeris vienas.
HID žibintai veikia panašiai kaip jūsų neoninė
lempa rūsyje. Turite uždarą vamzdį, pripildytą dujų, abiejuose jo galuose yra
elektrodai, pro kuriuos teka elektros srovė. Transporto priemonėse HID
žibintuose naudojamas skaidrus kvarcinis korpusas, volframo elektrodai ir dujų
mišinys, kurį stimuliuoja tarp dviejų elektrodų tekanti aukštos įtampos
elektros srovė.
Nepaisant plačiai paplitusio pavadinimo, HID
iš tikrųjų naudoja metalo ir halogenidų mišinį, o ksenono dujos naudojamos tik
įjungimo metu. Taip yra todėl, kad viena iš pagrindinių HID lempų problemų yra
laikas, kurio reikia, kad viduje esančios dujos pasiektų darbinę temperatūrą ir
suteiktų stiprią šviesą.
HID lempų įžiebimo procesas vyksta trimis
etapais: pirmiausia prasideda uždegimo etapas, kai aukštos įtampos impulsas
sukelia kibirkštį, kuri jonizuoja ksenono dujas ir sukuria srovės tunelį tarp
elektrodų, tada temperatūra lempoje greitai pakyla, išgarindama metalo druskas,
o tai sumažina varžą tarp dviejų elektrodų; galiausiai balastinis įtaisas
persijungia į nuolatinį veikimą, tiekdamas lempai nuolatinį energijos kiekį,
kad elektros lankas nemirgėtų.
Pliusai? Visų pirma, xenon priekiniai
žibintai, palyginti su halogeniniais, yra daug efektyvesni, kai kalbama apie
skleidžiamos šviesos kiekį. Žinoma, tai lengvai gali būti laikoma dideliu
trūkumu, ypač atvažiuojančio eismo požiūriu, jei apšvietimo kampas nėra
tinkamai sukonfigūruotas (dažniausiai tada, kai antrinės rinkos komplektai
montuojami netinkamai arba naudojami HID žibintų korpusai, kurie nebuvo sukurti
HID).