Hella Xenon Blokas 5DC00906001 / 5DC 009 060-00

Hella Xenon Blokas 5DC00906001 / 5DC 009 060-00

80.00€ 90.00€ -11%
Gamintojas: Ledauto
Prekės kodas: 46
Prieinamumas: Sandėlyje nebėra

Prekės aprašymas

Xenon blokai 5DC 009 060-00

Naujas xenon blokelis  5DC00906001

Tinka gamyklinėms xenon sistemoms D1S , D1R.

Blokas su AFS-DGL

Hermetiškas.

Metalo lydinio.

Komplektą sudaro vienas balastas.

Gamykliniai kodai pagal kuriuos tinka šis blokelis:


5DC 009 060-00 / 5DC00906000 / 5DC 009060-00

5DC 009 060-01 / 5DC 009060-01 / 5DC009060-01

A 211 870 55 85 / A2118705585 / 2118705585

A 211 870 80 26 / A2118708026 / 2118708026

A 211 870 88 26 / A2118708826 / 2118708826

A 211 870 90 26 / A2118709026 / 2118709026

A 211 870 91 26 / A2118709126 / 2118709126 


Prieš atliekant užsakyma isitikinkite, kad jusu detales numeris tiksliai sutampa

Tinka Automobiliams:

Mercedes Benz E class W211 Facelift Sedanas 

Mercedes Benz E class S211 Facelift Universalas

Mercedes Benz E cless E200, E220, E300, E320, E550, E63 AMG, CDI, BlueTec, 4Matic

Hella Xenon Blokas 5DC00906001

 

Xenon priekinių žibintų atsiradimas buvo viena didžiausių revoliucijų automobilių apšvietimo sistemose. Xenon priekiniai žibintai - tai dujų išlydžio lempos, pasižyminčios dideliu ryškumu, didesne galia nei įprasti priekiniai žibintai, ilgesniu tarnavimo laiku ir gebėjimu lengvai aprėpti visą kelią, xenon žibintams naudojami xenon blokai.

Pagrindinis ksenoninių priekinių žibintų veikimas yra paprastas, nes žibintai užsidega elektros lanku tarp dviejų elektrodų, panardintų į aukšto slėgio ksenono dujas, gyvsidabrį ir kitas metalo druskas. Kitaip tariant, vietoj siūlų "laidininkas" yra aukšto slėgio dujos, kurios skleidžia šviesą, kai pro jas teka elektros srovė. Norint jį uždegti, reikia aukštos įtampos impulso, kuriam gali prireikti specialių akumuliatorių. Tačiau, palyginti su jų skleidžiama šviesa, jie sunaudoja mažiau elektros energijos nei halogeniniai priekiniai žibintai.

Xenon priekiniai žibintai

Xenon priekiniai žibintai turi ne tik didesnį apšviestumą (nuo dviejų iki trijų kartų didesnį nei halogeninės lemputės), ilgesnį tarnavimo laiką (iki penkių kartų ilgesnį nei halogeninių žibintų) ir mažesnes energijos sąnaudas, bet ir tam tikrų trūkumų, kurių pagrindinis - sudėtingas jų keitimas, kurį turi atlikti specialistas. Be to, jie gali lengvai apakinti kitus vairuotojus, todėl ksenono priekiniuose žibintuose dažnai montuojamos automatinės priekinių žibintų reguliavimo sistemos.

Kitas trūkumas yra tai, kad jų darbinė temperatūra yra labai aukšta (norint, kad jie tinkamai veiktų, reikia pasiekti daugiau kaip 3 000 laipsnių Kelvino temperatūrą), o tai reiškia, kad jie turi būti labai gerai aušinami, be to, jie užsidega gana lėtai (maksimalus apšvietimo pajėgumas pasiekiamas per 1-3 sekundes).

Apžvalgos

Atsiliepimų apie šią prekę kol kas nėra.

Parašyti įvertinimą

Pastaba: Įvestas tekstas nebus išverstas.
Nuotraukos
Pašalinti
Nauja
Captcha