Xenon blokai 5DC 009 060-00
Naujas xenon blokelis 5DC00906001
Tinka gamyklinėms xenon sistemoms D1S , D1R.
Blokas su AFS-DGL
Hermetiškas.
Metalo lydinio.
Komplektą sudaro vienas balastas.
Gamykliniai kodai pagal kuriuos tinka šis blokelis:
5DC 009 060-00 / 5DC00906000 / 5DC 009060-00
5DC 009 060-01 / 5DC 009060-01 / 5DC009060-01
A 211 870 55 85 / A2118705585 / 2118705585
A 211 870 80 26 / A2118708026 / 2118708026
A 211 870 88 26 / A2118708826 / 2118708826
A 211 870 90 26 / A2118709026 / 2118709026
A 211 870 91 26 / A2118709126 / 2118709126
Prieš atliekant užsakyma isitikinkite, kad jusu detales numeris tiksliai sutampa
Tinka Automobiliams:
Mercedes Benz E class W211 Facelift Sedanas
Mercedes Benz E class S211 Facelift Universalas
Mercedes Benz E cless E200, E220, E300, E320, E550, E63 AMG, CDI, BlueTec, 4Matic
Hella Xenon Blokas 5DC00906001
Xenon priekinių žibintų atsiradimas buvo viena
didžiausių revoliucijų automobilių apšvietimo sistemose. Xenon priekiniai žibintai - tai dujų išlydžio lempos, pasižyminčios
dideliu ryškumu, didesne galia nei įprasti priekiniai žibintai, ilgesniu
tarnavimo laiku ir gebėjimu lengvai aprėpti visą kelią, xenon žibintams
naudojami xenon blokai.
Pagrindinis ksenoninių priekinių žibintų
veikimas yra paprastas, nes žibintai užsidega elektros lanku tarp dviejų
elektrodų, panardintų į aukšto slėgio ksenono dujas, gyvsidabrį ir kitas metalo
druskas. Kitaip tariant, vietoj siūlų "laidininkas" yra aukšto slėgio
dujos, kurios skleidžia šviesą, kai pro jas teka elektros srovė. Norint jį
uždegti, reikia aukštos įtampos impulso, kuriam gali prireikti specialių
akumuliatorių. Tačiau, palyginti su jų skleidžiama šviesa, jie sunaudoja mažiau
elektros energijos nei halogeniniai priekiniai žibintai.
Xenon priekiniai žibintai
Xenon priekiniai žibintai turi ne tik didesnį
apšviestumą (nuo dviejų iki trijų kartų didesnį nei halogeninės lemputės),
ilgesnį tarnavimo laiką (iki penkių kartų ilgesnį nei halogeninių žibintų) ir
mažesnes energijos sąnaudas, bet ir tam tikrų trūkumų, kurių pagrindinis -
sudėtingas jų keitimas, kurį turi atlikti specialistas. Be to, jie gali lengvai
apakinti kitus vairuotojus, todėl ksenono priekiniuose žibintuose dažnai
montuojamos automatinės priekinių žibintų reguliavimo sistemos.
Kitas trūkumas yra tai, kad jų darbinė temperatūra
yra labai aukšta (norint, kad jie tinkamai veiktų, reikia pasiekti daugiau kaip
3 000 laipsnių Kelvino temperatūrą), o tai reiškia, kad jie turi būti labai
gerai aušinami, be to, jie užsidega gana lėtai (maksimalus apšvietimo pajėgumas
pasiekiamas per 1-3 sekundes).