D3R Xenon Blokelis
Naujas D3S , D3R lemputėms skirtas xenon blokelis
Tinka xenon lemputėms D3S , D3R
Įtampos diapazonas: 9-32V
Galia: 35w
Darbinė temperatūra: - 40 laipsnių ~ 105 laipsnių
Ilgas tarnavimo laikas: vidutiniškai daugiau nei 3200 valandų
Apsauga nuo žemos įtampos: kai akumuliatoriaus įtampa yra mažesnė nei 9 V, balastas nustos veikti, nenaudoti elektros energijos
Apsauga nuo aukštos įtampos: kai akumuliatoriaus įtampa pasiekia 16 V, blokelis nustos veikti.
Atsparus drėgmei ir smūgiams.
Tradiciniai halogeniniai xenon priekiniai
žibintai šiuolaikiniuose automobiliuose praranda savo populiarumą, juos keičia xenon
ir bi-xenon priekiniai žibintai. Taip yra daugiausia dėl ksenoninių priekinių
žibintų efektyvumo, ryškesnės šviesos ir ilgiau veikiančių lempučių. Kaip
turėtume palyginti ksenoninius priekinius žibintus ir bi-ksenoninius priekinius
žibintus? Na, jie iš tikrųjų neturi jokių esminių skirtumų, nes abiejuose
naudojamos tos pačios ksenono lemputės. Skiriasi tik lempučių, esančių
kiekviename priekinių žibintų komplekte, skaičius. Xenon priekiniai žibintai
turi naudoti du lempučių komplektus, kaip ir tradiciniai halogeniniai
priekiniai žibintai, o bi-xenon priekiniai žibintai turi naudoti tik vieną
lempučių porą.
Geras D3S , D3R Xenon Blokelis
Kaip tikriausiai žinote, vairuotojai, norėdami
padidinti matomumo atstumą, įjungia tolimąsias šviesas, o norėdami neapakinti
priešpriešiais atvažiuojančių vairuotojų, vėl įjungia trumpąsias. Ksenono
priekiniuose žibintuose naudojamos dvi fiksuotos lemputės, kurių viena
nukreipta į artimas, o kita - į tolimas šviesas. Kita vertus, bi-xenon žibintai
gali veikti tik su dviem lemputėmis. Tai pasiekiama naudojant mechaninę
sistemą, kad būtų tinkamai nukreiptas šviesos spindulys. Iš esmės yra du būdai,
kaip tai pasiekti. Pirmasis būdas - iš tikrųjų judinti pačią priekinio žibinto
lemputę, kad ji būtų tinkamai nukreipta. Antrasis būdas - naudoti fiksuotą
priekinio žibinto lemputę su judančiais atšvaitais, kuriais pasiekiamas tas
pats rezultatas.
Bi-ksenoninių priekinių žibintų privalumai
Bi-xenon priekiniai žibintaiPrieš ksenoninius
priekinius žibintus naudojant bi-ksenoninius priekinius žibintus yra keletas
privalumų. Kadangi kiekviename ksenoniniame žibinte yra dvi lemputės, yra
didesnė tikimybė, kad jis suges, palyginti su Bi-Xenon žibintu, kuriame yra tik
viena lemputė. Pirmiausia todėl, kad sugedus vienai iš dviejų priekinio žibinto
lempučių, visas lempučių komplektas tampa netinkamas naudoti. Bi-Xenon
priekiniai žibintai paprastai kainuoja pigiau, palyginti su xenons žibintais,
nes žibintų komplekte yra mažiau lempučių. Dėl šių veiksnių Bi-Xenon priekiniai
žibintai yra patikimas pasirinkimas daugumai transporto priemonių savininkų.
Nors tai nėra labai tikėtina, Bi-Xenon
priekiniai žibintai gali patirti mechaninį gedimą dėl nuolatinio perėjimo iš
žemo į aukštą ir atvirkščiai. Kaip ir visos mechaninės sistemos, bi-xenon
priekiniai žibintai ilgainiui gali susidėvėti kaskart juos perjungiant. Kadangi
xenon priekiniai žibintai neturi jokių judančių dalių, jie yra apsaugoti nuo
šios problemos.