BOSCH Xenon Blokas 1307329153 / 1 307 329 153 01 / 130732915301

BOSCH Xenon Blokas 1307329153 / 1 307 329 153 01 / 130732915301

65.00€
Prekės kodas: 47
Prieinamumas: Sandėlyje
Pristatymas per: 1-3d.d.

Prekės aprašymas

BOSCH Xenon Blokas

Naujas xenon blokelis  1307329153

Tinka gamyklinėms xenon sistemoms.

35 W 12V 85VAC

Hermetiškas.

Metalo lydinio.

Komplektą sudaro vienas balastas.

Gamykliniai kodai pagal kuriuos tinka šis blokelis:


AL BOSH: 1307329153 / 1 307 329 153 / 130732915301 / 1 307 329 153 01

AUDI: 8J0907391

BMW: 63112754797 / 63117182520 / 63122754797

Cadillac: DTS 2006 2007 2008 2009 2010 2011

LANCIA: 51808774

RENAULT: 260550002R


Prieš atliekant užsakyma isitikinkite, kad jusu detales numeris tiksliai sutampa

Tinka Automobiliams:

Audi: 2007-2010 Audi TT

BMW 2007-2011 6 E63 645 650 M6 

BMW X5 E70 2007-2010 3.0si 3.5sd 4.8i 5.0i

BMW E90-91-92 2005-2010 328i  328xi   335i  335xi M3

Mini Cooper 2006 - 2010 

Cadillac 2007-2011 DTS

Subaru 2007-2010

Bi-xenon priekiniai žibintai yra viena geriausių alternatyvų apšviesti kelią, nors automobilių gamintojai vis dažniau renkasi LED technologiją. Apžvelkime, kas yra bi-xenon priekiniai žibintai, jų privalumus ir trūkumus.

 

Kai perkame automobilį, galbūt neskiriame apšvietimo daliai tiek dėmesio, kiek ji nusipelno, ypač, žinoma, jei ketinate dažnai važinėti naktį. Ar žinote, kaip išsirinkti geriausius automobilio žibintus? Kokie kriterijai svarbūs renkantis vieno ar kito tipo žibintus? Šiandien papasakosime, kaip atrodo bi-xenon priekiniai žibintai, kuo jie skiriasi nuo kitų tipų priekinių žibintų ir kokie jų privalumai bei trūkumai.

Gamintojai automobiliuose montuoja įvairių tipų priekinius žibintus, iš kurių bene geriausi vairavimui naktį yra bi-xenon priekiniai žibintai, nors dėl mažesnės kainos ir dizaino lankstumo dauguma markių dabar renkasi LED technologiją.

Bi-xenon priekiniai žibintai nuo įprastų priekinių žibintų skiriasi tuo, kad šviesai skleisti naudojama ne kaitrinė lempa, o specialaus tipo lempa. Pagrindinis jų privalumas yra tas, kad sunaudojant tą patį energijos kiekį jie sukuria daug daugiau šviesos, tačiau jie yra brangūs ir sudėtingi.

Xenon bosch

Ksenono lempose šviesa sklinda ne per kaitinamąjį siūlą, kuris, praleidus srovę, tampa raudonas ir skleidžia šviesą, o per ksenono lempas šviesa sklinda elektros srovei keičiant dujų (ksenono) būseną kvarco lemputėje. Tai reiškia, kad siūlas negali išsilydyti dėl vibracijos, pavyzdžiui, važiuojant per nelygumą. Tačiau didžiausias jo privalumas - neįtikėtinas ryškumas. 35 W bi-ksenono lempa skleidžia beveik dvigubai daugiau šviesos nei 55 W halogeninė lempa.

Vienintelis skirtumas tarp ksenoninių ir bi-ksenoninių priekinių žibintų yra tas, kad xenon priekiniai žibintai veikia tik trumposiomis šviesomis, o tolimosios arba tolimosios šviesos paliekamos kitai lempai, paprastai halogeninei. Kita vertus, bi-xenon žibintai veikia ir artimųjų, ir tolimųjų šviesų šviesoje.

Kad dujos pakeistų būseną ir skleistų šviesą, kai tarp dviejų lempos elektrodų susidaro elektros lankas, turi tekėti aukštos įtampos srovė. Po kelių sekundžių plazma tampa stabili, todėl lankui uždegti reikia mažiau srovės, o lempos įtampa sumažinama, kad būtų taupoma energija. Tai reiškia, kad šie priekiniai žibintai užsidega ne akimirksniu, o užtrunka kelias sekundes, kol įgauna visišką ryškumą.

Dėl to neįmanoma įrengti ksenono artimųjų ir tolimųjų žibintų, nes tolimieji žibintai turi būti įjungiami akimirksniu, pvz., mirksint. Iš tikrųjų bi-ksenoninis žibintas turi savotišką žaliuzę vienoje pusėje, kuri uždengia dalį šviesos, kai įjungtos artimosios šviesos. Kai įjungiamos tolimosios šviesos, jos tik nuleidžia šią žaliuzę (diafragmą), kad žibintas skleistų visą šviesą į visą priekinio žibinto reflektoriaus paviršių. Taip jis reaguoja greičiau, nei reikia laiko, kad pasiektų didžiausią ryškumą.

Apžvalgos

Atsiliepimų apie šią prekę kol kas nėra.

Parašyti įvertinimą

Pastaba: Įvestas tekstas nebus išverstas.
Nuotraukos
Pašalinti
Nauja
Captcha