BOSCH Xenon Blokas
Naujas xenon blokelis 1307329153
Tinka gamyklinėms xenon sistemoms.
35 W 12V 85VAC
Hermetiškas.
Metalo lydinio.
Komplektą sudaro vienas balastas.
Gamykliniai kodai pagal kuriuos tinka šis blokelis:
AL BOSH: 1307329153 / 1 307 329 153 / 130732915301 / 1 307 329 153 01
AUDI: 8J0907391
BMW: 63112754797 / 63117182520 / 63122754797
Cadillac: DTS 2006 2007 2008 2009 2010 2011
LANCIA: 51808774
RENAULT: 260550002R
Prieš atliekant užsakyma isitikinkite, kad jusu detales numeris tiksliai sutampa
Tinka Automobiliams:
Audi: 2007-2010 Audi TT
BMW 2007-2011 6 E63 645 650 M6
BMW X5 E70 2007-2010 3.0si 3.5sd 4.8i 5.0i
BMW E90-91-92 2005-2010 328i 328xi 335i 335xi M3
Mini Cooper 2006 - 2010
Cadillac 2007-2011 DTS
Subaru 2007-2010
Bi-xenon priekiniai žibintai yra viena
geriausių alternatyvų apšviesti kelią, nors automobilių gamintojai vis dažniau
renkasi LED technologiją. Apžvelkime, kas yra bi-xenon priekiniai žibintai, jų
privalumus ir trūkumus.
Kai perkame automobilį, galbūt neskiriame
apšvietimo daliai tiek dėmesio, kiek ji nusipelno, ypač, žinoma, jei ketinate
dažnai važinėti naktį. Ar žinote, kaip išsirinkti geriausius automobilio
žibintus? Kokie kriterijai svarbūs renkantis vieno ar kito tipo žibintus? Šiandien
papasakosime, kaip atrodo bi-xenon priekiniai žibintai, kuo jie skiriasi nuo
kitų tipų priekinių žibintų ir kokie jų privalumai bei trūkumai.
Gamintojai automobiliuose montuoja įvairių
tipų priekinius žibintus, iš kurių bene geriausi vairavimui naktį yra bi-xenon
priekiniai žibintai, nors dėl mažesnės kainos ir dizaino lankstumo dauguma
markių dabar renkasi LED technologiją.
Bi-xenon priekiniai žibintai nuo įprastų
priekinių žibintų skiriasi tuo, kad šviesai skleisti naudojama ne kaitrinė
lempa, o specialaus tipo lempa. Pagrindinis jų privalumas yra tas, kad
sunaudojant tą patį energijos kiekį jie sukuria daug daugiau šviesos, tačiau
jie yra brangūs ir sudėtingi.
Xenon bosch
Ksenono lempose šviesa sklinda ne per
kaitinamąjį siūlą, kuris, praleidus srovę, tampa raudonas ir skleidžia šviesą,
o per ksenono lempas šviesa sklinda elektros srovei keičiant dujų (ksenono)
būseną kvarco lemputėje. Tai reiškia, kad siūlas negali išsilydyti dėl
vibracijos, pavyzdžiui, važiuojant per nelygumą. Tačiau didžiausias jo privalumas
- neįtikėtinas ryškumas. 35 W bi-ksenono lempa skleidžia beveik dvigubai
daugiau šviesos nei 55 W halogeninė lempa.
Vienintelis skirtumas tarp ksenoninių ir
bi-ksenoninių priekinių žibintų yra tas, kad xenon priekiniai žibintai veikia
tik trumposiomis šviesomis, o tolimosios arba tolimosios šviesos paliekamos
kitai lempai, paprastai halogeninei. Kita vertus, bi-xenon žibintai veikia ir
artimųjų, ir tolimųjų šviesų šviesoje.
Kad dujos pakeistų būseną ir skleistų šviesą,
kai tarp dviejų lempos elektrodų susidaro elektros lankas, turi tekėti aukštos
įtampos srovė. Po kelių sekundžių plazma tampa stabili, todėl lankui uždegti
reikia mažiau srovės, o lempos įtampa sumažinama, kad būtų taupoma energija.
Tai reiškia, kad šie priekiniai žibintai užsidega ne akimirksniu, o užtrunka
kelias sekundes, kol įgauna visišką ryškumą.
Dėl to neįmanoma įrengti ksenono artimųjų ir
tolimųjų žibintų, nes tolimieji žibintai turi būti įjungiami akimirksniu, pvz.,
mirksint. Iš tikrųjų bi-ksenoninis žibintas turi savotišką žaliuzę vienoje
pusėje, kuri uždengia dalį šviesos, kai įjungtos artimosios šviesos. Kai
įjungiamos tolimosios šviesos, jos tik nuleidžia šią žaliuzę (diafragmą), kad
žibintas skleistų visą šviesą į visą priekinio žibinto reflektoriaus paviršių.
Taip jis reaguoja greičiau, nei reikia laiko, kad pasiektų didžiausią ryškumą.