AUDI Q5 LED DRL žibintu blokas 8R0941476B / 8R0941476A
LED remontinis komplektas. AUDI Q5 LED DRL žibintu blokas 8R0941475B / 8R0941475A - tinka visiems automobiliams kuriuose stovi tokspat blokas. Naujas blokas tarnaus ilgiau ir garantuos, kad net ir naktį kelyje matysite aiškiai!
Specifikacijos:
Detalės numeris: 8R0.941.476B / 8R0.941.476 B / 8R0 941 476B / 8R0 941 476 B / 8R0941476B
Žibinto pusė: Dešinė
LED valdymo blokas tinka automobiliams:
AUDI Q5 2012+ FACELIFT
Taip pat tinka visiems automobiliams kuriuose stovi tokspat blokas.
Komplekta sudaro:
1vnt. pasirinktos pusės blokas
AUDI Q5 LED DRL
2017 m.
"Audi" pristatė antrosios kartos kompaktiško dydžio visureigį Q5, o
po trejų metų - atnaujintą versiją, patobulintą pagal "Euro 6d"
standartus.
Vokietijos
automobilių gamintojas Q5 pristatė 2008 m. kaip kompaktišką prabangų krosoverį.
Jis buvo viduryje pasaulinės ekonomikos krizės, ir tai turėjo įtakos jo
pardavimams. Pirkėjai įvertino gaminį ir pamažu, bet užtikrintai jo pardavimai
ėmė augti. Iki 2017 m. jis jau buvo pasenęs, nepaisant 2012 m. atlikto
facelift'o, todėl teko jį pakeisti. 2017-2020 m. naujos taisyklės ir
reglamentai dėl išmetamųjų teršalų kiekio ir saugos priemonių privertė
automobilių bendrovę pristatyti naują versiją. Tuo pat metu dizaino komanda
dirbo kartu su inžinerijos skyriumi ir atnaujino automobilio stilių.
AUDI Q5 LED DRL Žibintu Blokas
Automobilio priekyje
atsirado naujos, aštuonkampės, vieno rėmo grotelės su vertikaliomis chromuotomis
juostelėmis "Advance" apdailos lygiui ir bičių korių raštu
"S-Line" versijai. Naujųjų grotelių apačioje buvo įmontuotas
valstybinio numerio ženklas. Apatinėje priekinio sparno dalyje priešais ratus
dizainerių komanda įrengė aukštesnes šonines oro įsiurbimo angas ir jose
išdėstė rūko žibintus. Galinėje dalyje "Audi" pasiūlė OLED galinius
žibintus kaip papildomą įrangą, o standartiniai buvo įprasti šviesos diodų
žibintai. AUDI Q5 LED DRL
Žibintu Blokas buvo montuojamas pagal kodus 8R0941476B ir 8R0941476A.
Vidus ir ne tik žibintai
Viduje prietaisų
skydelis įgavo naują išvaizdą su apdailos intarpu, kuris skyrė apatinę dalį nuo
viršutinės. Naujoji MMI (daugialypės terpės sąsaja) turėjo laisvai stovintį
jutiklinį ekraną centrinio skydelio viršuje, o pirmtake naudotas sukamasis
valdymo mygtukas buvo panaikintas. Kadangi centrinėje konsolėje atsirado
daugiau vietos, pavarų perjungimo rankenėlė buvo platesnė.
Technikos skyriui teko padirbėti papildomai, kad būtų galima pateikti
naują variklių liniją. Išleidimo į rinką metu buvo siūlomas tik 2,0 l
turbodyzelinis variklis.