Automobilio pneumatikos dalys
Automobilio pakaba iš tikrųjų yra važiuoklės dalis, kurią sudaro visos svarbios sistemos, esančios po automobilio kėbulu. Šios sistemos apima:E61 Spyruoklės:
Yra įvairių tipų spyruoklės, tačiau dažniausiai mes matome ant lengvųjų automobilių ir lengvųjų furgonų - spyruoklė. Tai sunkios sukimo juostos, suvyniotos aplink ašį. Spyruoklės susispaudžia ir išsiplečia, kad sugertų ratų judėjimą. Tačiau atskiros spyruoklės nepakanka, kad būtų užtikrintas teisingas ir patogus komfortas. Kaip tada, kai spyruoklė ir toliau atšoks savaime, jei nebūtų kitos svarbios savybės, kiti renkasi kitą variantą ir naudoja bmw 61 pneumatinę pagalvę, skirta bmw modeliams.Pneumatinis amortizatorius
Pneumatinis amortizatorius yra įtaisas, valdantis nepageidaujamą spyruoklinį judėjimą per procesą, vadinamą slopinimu. Amortizatorius iš esmės yra alyvos siurblys, dedamas tarp automobilio rėmo ir ratų. Kai automobilio ratas susiduria su kelio smūgiu ir priverčia spyruoklę susivynioti ir atsukti, spyruoklės energija perduodama amortizatoriui.Pneumatinis amortizatoriaus hidraulinis skystis lėtina amortizatoriaus judėjimą, o tai savo ruožtu sulėtina ritės spyruoklės judėjimą. Visi šiuolaikiniai amortizatoriai yra jautrūs greičiui - kuo greičiau pakaba juda, tuo didesnį atsparumą suteikia amortizatorius. Tai suteikia smūgiams galimybę prisitaikyti prie kelio sąlygų ir kontroliuoti visus nepageidaujamus judesius, kurie gali atsirasti važiuojant transporto priemone, įskaitant smūgį, svyravimą, nardymą stabdant ir greitėjimo pritūpimą.Pneumatiniai statramsčiai:
Spyruoklės ir amortizatoriai gali būti montuojami atskirai, paprastai transporto priemonės gale. Kai jie sumontuoti pagal „Macpherson“ dizainą, jie paprastai vadinami statramsčiais. Šis dizainas iš esmės yra amortizatorius, sumontuotas spyruoklės viduje. Jie užtikrina amortizatorių slopinimo funkciją ir suteikia konstrukcinę atramą transporto priemonės pakabai. Tai reiškia, kad statramsčiai suteikia šiek tiek daugiau nei amortizatoriai, kurie nepalaiko transporto priemonės svorio - jie kontroliuoja tik greitį, kuriuo bmw e61 automobilis perkelia svorį, o ne patį svorį. Statramsčiai visada būna pritvirtinti prie transporto priemonės pakabos priekio ir yra prijungti prie pagrindinio automobilio kėbulo, viršuje ir apačioje, pritvirtinti prie pakabos rankenos.Kadangi smūgiai ir statramsčiai yra labai susiję su automobilio valdymu, juos galima laikyti kritinėmis saugos savybėmis. Dėvėti smūgiai ir statramsčiai gali leisti per daug transporto priemonės svorį perkelti iš vienos pusės į kitą ir iš priekio į galą. Tai sumažina padangų gebėjimą sukibti su keliu, taip pat valdymą ir stabdymo savybes.
Apsauginės juostos
Šie strypai naudojami kartu su amortizatoriais ar statramsčiais, kad judančiai transporto priemonei būtų suteiktas papildomas stabilumas. Apsauginis strypas yra metalinis strypas, kuris apima visą ašį ir efektyviai sujungia abi pakabos puses. Kai vieno rato bmw 61 pakaba juda aukštyn ir žemyn, anti-roll bar perkelia judėjimą į kitą ratą. Tai sukuria lygesnį važiavimą ir sumažina transporto priemonės svyravimą. Visų pirma, jis kovoja su automobilio ritiniu ant jo pakabos, kai jis pasisuka. Dėl šios priežasties šiandien beveik visuose automobiliuose yra sumontuoti anti-roll strypai ne išimtis bmw e61. Kadangi smūgiai ir statramsčiai yra labai susiję su automobilio valdymu, juos galima laikyti kritinėmis saugos savybėmis. Dėvėti smūgiai ir statramsčiai gali leisti per daug transporto priemonės svorį perkelti iš vienos pusės į kitą ir iš priekio į galą. Tai sumažina padangų gebėjimą sukibti su keliu, taip pat valdymą ir stabdymo savybes.Apsauginės trauklės trauklės
Šarnyro strypai (arba stabilizatoriaus traukės, ar pasisukimo trauklės traukės, arba nuleidimo traukės) sujungia kairės ir dešinės pusės pakabos komponentus su bet kuriuo anti-roll strypo galu. Apsauga nuo pasukimo įsijungia tik tuo atveju, jei pakaba vienoje automobilio pusėje juda, bet kita - ne. Pavyzdžiui, automobilis važiuoja greičio kupra, einančiu visu kelio plotu. Pakaba suspaudžiama vienodai kiekvienoje pusėje, anti-roll baras tiesiog pasisuka - ji nesisuka ir nėra įtempimo šarnyro strypams. Bet jei vienas ratas atsitrenkia į greičio kalvą, o kitas - ne, vienas anti-riedėjimo strypo galas yra pakeltas - sukant juostą. Jėga, reikalinga strypui susukti, perduodama per šarnyrinius strypus, kurie paprastai yra gana lengvi metaliniai arba plastikiniai strypai su rutuliniu sujungimu viename arba abiejuose galuose.Apatinė pakabos svirtis
Daugelyje automobilių priekinėje pakaboje yra dvi valdymo rankos. Dažnai jie vadinami apatinėmis valdymo arba apatinėmis pakabos rankomis. Kai kurie automobiliai (pvz., „bmw“) turi keturias valdymo svirtis, dvi viršutines ir dvi apatines. Apatinė pakabos svirtis sujungiama su automobilio rėmu ar kėbulu prie agregato, kuriame laikomas priekinis ratas. Ši sąranka vadinama vairo mazgu arba stebule ir yra sujungta rutuliniu sujungimu. Apatinė pakabos svirtis taip pat jungiasi prie statramsčio, kaip parodyta aukščiau pateiktoje diagramoje. Valdymo rankos yra sujungtos su automobilio rėmu ar kėbulu per lanksčias gumines įvores, vadinamos valdymo svirtimis. Tai leidžia valdymo rankenai pasisukti aukštyn ir žemyn, kai priekiniai ratai rieda ant nelygumų ir duobių. Išorinis valdymo rankos galas turi rutulinį jungtį. Kai kuriuose automobiliuose rutulinis sujungimas prisukamas arba įspaustas į valdymo svirtį ir gali būti pakeistas atskirai. Kitose dalyse rutulinis sujungimas yra su valdymo svirtimi. Valdymo rankos vaidina labai svarbų vaidmenį laikant kelyje abu priekinius ratus. Jei valdymo svirtis yra pernelyg nusidėvėjusi, sugadinta ar sulenkta, transporto priemonė NESaugu važiuoti.Viršutinis statramsčio kalnas
Kaip rodo pavadinimas (statramsčio tvirtinimas), tai komponentas, pritvirtinantis pakabos statramstį prie transporto priemonės. Be to, jis izoliuoja transporto priemonės padangų keliamą triukšmą ir vibraciją. Daugelyje priekinių statramsčių tvirtinimų taip pat yra guolis arba guolio plokštė, kuri naudojama kaip vairo pasukimas. Statramstis yra kaip sumuštinis. Viena šoninė dalis pritvirtinama prie transporto priemonės, kita - prie statramsčio. Viduryje yra į gumą panaši izoliacinė medžiaga.Transporto priemonei judant ir einant per nelygumus, smūgis aukštyn ir žemyn stumia ir traukia prie kalno. Tvirtinimo užduotis yra sušvelninti smūgius, kad sumažėtų triukšmas ir vibracija, kuri gali patekti į transporto priemonę. Ant daugelio priekinių statramsčių laikiklyje taip pat yra guolis, kurį statramstis tvirtina. Po vieną kiekvienoje transporto priemonės pusėje šie guoliai veikia kaip vairo pasukimai. Guolis yra kritinis komponentas, turintis įtakos vairo judesio sklandumui ir reakcijai. Šie laikikliai dažnai nepaisomi, tačiau juos visada reikia pakeisti keičiant ritės spyruoklę ar statramsčius.