Laba diena visiems, kurie skaito, ir tiems, kurie taip pat neskaito. :) Nėra daug ką rašyti apie automobilį, jis veikia, eksploatacinės medžiagos yra pakeistos, o tai, kas galėjo sugesti - jau seniai sugedo ir nukrito. Todėl nusprendžiau ištirti skaudžią automobilių savininkams temą - kinišką ksenoną,
t. y. rinkinius, kurių gausu automobilių turguose, radijo parduotuvėse ir Kinijos prekybos platformose.Iš anksto atsakau į vieną klausimą - ne, tokių rinkinių neįdiegsiu, jei ieškai kokybiškų xenon lempučių kreipkis čia.
Taigi, vieną lietingą vakarą sėdėjau namie, vartydamas savo automobilio vairavimą, ir pamačiau, kad kažkas, kam išsilydė kinų ksenono uždegimo blokas, parašė pranešimą. Laimei, viskas baigėsi be pasekmių. Ir man buvo įdomu, kodėl visi tie patys atsitinka, todėl aš užsisakiau pigus rinkinys Kinijos xenon tiesiai iš savo tėvynės, 20 eurų kaina.
Po poros savaičių atėjo siuntinys. Paketas Galingumas: 55 W Spalvų temperatūra: 4300K (kaip įprasta ir niekam nekilo įtarimų) Kištukas - H10 (1 lemputė be artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimo) Viduje yra 2 uždegimo blokai, 2 lempos ir laidų rinkinys prijungimui.
Korpusas - plastikinis, laikosi ant 4 fiksatorių, niekuo neužpildytas. Aušinimas tik apatinės metalinės plokštelės sąskaita, kuri dėl korpuso savybių nėra greta automobilio kėbulo montavimo srityje. Be to, jei blokas tvirtinamas dvipuse lipnia juosta, kaip pataria kinai, užtikrinamas bloko perkaitimas.
Viduje viskas atitinka geriausias kinų tradicijas: Laidai ploni, fliusas neišplautas, ant plokštės yra lydmetalio kamuoliukų, kurie važiuojant tikrai nukris ir ką nors trumpai sujungs. Sandarinimas - kam, juk po gaubtu sausa. Blokas surinktas iš plačiai paplitusio PWM valdiklio TL494, tiksliau, jo kiniško analogo: KA7500. Dar įdomiau tai, kad kitame bloke, kuris buvo išmontuotas vėliau, buvo būtent TL494. Matyt, jie sulituoja tai, ką turi. Maitinimo tranzistorius buvo prilituotas prie korpuso, o įėjime nėra saugiklio.
Kai kurie švininiai komponentai nėra fiksuoti ir laikosi tik dėl laidų standumo. Anksčiau ar vėliau visa tai nutrūks nuo vibracijos ir įrenginys nustos veikti. Apskritai litavimas yra neblogas, bet ne daugiau nei tai. Kinai nepagailėjo lydmetalio, o kai kurie elementai kabo ant plauko. Ir toliau lempa.
Žibintas Korpusas yra iš karščiui atsparaus plastiko. "Priežastis ta, kad po valandos darbo ant lemputės, kuria buvo uždengta lempa, atsirado balkšvų nuosėdų, tačiau jas galima nuplauti tik tirpikliu. Kad skystis nepatektų į žibintą per žibinto korpuso ir žibinto jungtį, yra guminė tarpinė. Tačiau lempa tiesiog įdedama į plastikinę dalį.
Kinų kokybė
Jei nuimsite 2 plastikinius laidų laikiklius, lemputę paprasčiausiai ištrauksite iš korpuso. Lempos korpusas išėmus patį ksenono degiklį Žinoma, naudojant šią tvirtinimo sistemą apie tikslų žibinto išlyginimą žibinte negali būti nė kalbos, nes žibintą galima lengvai pastumti kelis milimetrus į šonus. Pats lemputės stiklas yra nelygus, matomos storesnio ir plonesnio stiklo dalys, be to, visos lempos buvo purvinos, tarsi su riebia patina. Laidai iš borto maitinimo sistemos į uždegimo bloką yra gana standžios izoliacijos, todėl šaltuoju metų laiku jie gali nutrūkti. Tačiau aukštos įtampos laidai yra gražūs - minkšti ir su dviguba izoliacija.Dabar viską surenkame kartu, įjungiame. Jis įsijungia, 3 kartus pakeičia spalvą ir maždaug per 30-40 sekundžių užsidega visu galingumu. Spalva iš pradžių panaši į 4300K, paskui tampa balta, tada mėlyna ir galiausiai žalia. Taip yra su abiem įrenginiais ir abiem lempomis. Jis neatrodo taip pat, kaip standartinis. Kai ta pati lempa veikia netolygiai, galite matyti mirgėjimą, ypač uždegimo metu.
Palikti komentarą
HTML nėra išverčiamas!