Slim  Xenon blokelis  CAN-BUS 24v 55W

Slim Xenon blokelis CAN-BUS 24v 55W

25.00€
Gamintojas: Ledauto
Prekės kodas: 72
Prieinamumas: Sandėlyje
Pristatymas per: 1-3d.d.

Prekės aprašymas

Slim Xenon Blokelis

Naujas 55w Slim CAN-BUS Xenon blokelis 

Tinka xenon lemputėms H1, H3, H4, H7, H8, H11, HB3, HB4, 880, D2S, D2R

Įtampos diapazonas: 24V

Galia: 55w

Darbinė temperatūra: - 40 laipsnių ~ 105 laipsnių

Ilgas tarnavimo laikas: vidutiniškai daugiau nei 3500 valandų

Apsauga nuo žemos įtampos: kai akumuliatoriaus įtampa yra mažesnė nei 9 V, balastas nustos veikti, nenaudoti elektros energijos

Norint naudoti su D2S , D2R lemputėmis reikalinga papildoma jungtis.

Tinka visiems automobiliams turintiems 24V  sunkvežimiams, traktoriams, džipams ir kt.

Atsparus drėgmei ir smūgiams.


Xenon blokelis

Nors "halogeninis" ir "ksenoninis" reiškia dujas, kurios yra įpurškiamos į priekinio žibinto lemputę, jų veikimo principas labai skiriasi. Halogeninės lemputės yra kaitrinės lemputės, o šviesa išgaunama elektra kaitinant volframo siūlą. Halogeninės dujos, pavyzdžiui, jodas arba bromidas, apsaugo kaitinamąją giją, todėl lemputė ilgiau tarnauja. Jos nėra itin brangios - paprastai galima rasti porą už mažiau nei 40 JAV dolerių, todėl jos yra automobilių priekinių žibintų standartas.

 

Vis dėlto halogeninės lemputės nėra itin efektyvios, jos išskiria daug šilumos, o tai reiškia, kad prarandama daug energijos. Daugelis automobilių gamintojų pradėjo naudoti ksenono žibintus, iš tikrųjų metalo halogenidų su ksenono dujomis, dar vadinamus HID žibintais. Xenon priekiniai žibintai yra efektyvesni, skleidžia baltesnę šviesą ir yra patogesni važiuojant naktį.

 

HID reiškia didelio intensyvumo išlydį, kuris yra pagrindinis ksenoninių priekinių žibintų veikimo principas. Naudojant aukštos įtampos balastinį įtaisą, kurio maksimali įtampa siekia 30 000 V, elektros lankas užpildo tarpą tarp dviejų volframo elektrodų. Lankas įkaitina ksenono dujas ir išgarina metalų druskas, tada jos tampa šviesą skleidžiančia plazma, o balastas perjungiamas į žemesnę įtampą, paprastai 80-100 V, kad palaikytų plazmos temperatūrą.

Xenon priekinių žibintų trūkumai

Kai kas nors yra labai gerai, visada galima rasti ir keletą blogų savybių. Xenon priekiniai žibintai turi keletą trūkumų, kuriuos verta paminėti. Toliau pateikiami 2 neigiami ksenoninių priekinių žibintų aspektai, į kuriuos turėtumėte atsižvelgti.

1) Akinimas

Nors dėl ksenoninių priekinių žibintų ryškumo jums gali būti lengviau vairuoti, kitiems vairuotojams kelyje vairuoti nebus lengviau. Dėl ryškumo jų veidrodėliuose gali atsispindėti blizgesys, todėl jiems bus sunkiau matyti kelią.

Tai gali sukelti avariją arba pyktį kelyje, kai jie supyks ant jūsų dėl jūsų žibintų ryškumo.

Norite įsitikinti, kad jūsų priekiniai žibintai yra tinkamai sureguliuoti, kad jie šviestų į kelią, o ne akintų priešpriešiais atvažiuojančius automobilius.

2) Nėra pigūs

Tiesa, kad gaunate tai, už ką mokate. Xenon priekiniai žibintai yra vieni geriausių ir ryškiausių, o tai reiškia, kad jie yra ir vieni brangiausių priekinių žibintų.

Kadangi xenon priekiniai žibintai paprastai nėra gaminami konkrečios markės ar modelio transporto priemonei, esate priversti įsigyti ksenoninių priekinių žibintų komplektą, kuris leidžia atnaujinti praktiškai bet kurios markės ar modelio transporto priemonės priekinius žibintus. Šis rinkinys visų pirma yra priežastis, kodėl jie tokie brangūs.


Be to, greičiausiai turėsite sumokėti darbo išlaidas mechanikui, kuris jums sumontuos priekinius žibintus. Tačiau jei esate įsitikinę, kad šį darbą galite atlikti patys, galite sutaupyti kelis šimtus eurų.

Apžvalgos

Atsiliepimų apie šią prekę kol kas nėra.

Parašyti įvertinimą

Pastaba: Įvestas tekstas nebus išverstas.
Nuotraukos
Pašalinti
Nauja
Captcha